شرکت Romeo RIM که در سال ۱۹۸۲ میلادی در ایالات متحده تأسیس شده است، بیش از ۷۰ درصد بازار آمریکای شمالی برای ضربهگیرهای جاذب انرژی در وسایل نقلیه مانند اتوبوسها، شاتلهای هوایی و کامیونهای سبک را تسخیر کرده است که آنها را از طریق فرآیند قالبگیری تزریقی واکنشی (RIM: Reaction Injection Molding) تولید میکند. به کمک فرآیند RIM، هم میتوان ساختارهای پلییورتانی تقویت نشده مانند ضربهگیرهای وسایل نقلیه تولید کرد و هم قطعات تقویت شده با الیاف کوتاه و بلند مانند پنلهای بدنه خودرو را تولید نمود. شرکت Romeo با همکاری شرکت آلمانی KraussMaffei برای فرآیند پرسهای تزریق الیاف بلند (LFI) از سر ترکیبی ربات گونه مجهز به خردکننده استفاده میکند تا الیاف شیشه را در طولهای بلند (mm 7/25) بریده و با رزین PU مخلوط کرده و وارد قالبی کند که با رنگ درون قالبی (IMP: In-Mold Paint) پوشیده شده است. دو قطعهی فلزیِ قالب، بسته میشوند و مخلوط رزین و الیاف، تحت قالبگیری فشاری قرار میگیرند.
قطعات حاصل، تا ۸۰ % سبکتر از فولاد، ۶۰% سبکتر از آلومینیوم، ۴۰% سبکتر از SMC و ۵۰% سبکتر FRP تولید شده به روش لایهگذاری دستی یا پاششی است. چرخه تولید معمولاً ۵ تا ۱۰ دقیقه است که زمان ۱۰ دقیقه برای قطعههای با ابعاد m 5/3 × m 5/3 است. به کمک سامانه جدید و با بهرهگیری از رباتها و چیدمان پرسهای چندگانه در حال حاضر شرکت Romeo RIM قادر به جدا کردن قطعات بزرگ از کلاس A با مشخصات B-side در هر ۶۰ تا ۱۵۰ ثانیه است. فرآیند LFI دارای مزایایی چون فشار پایینتر و در نتیجه هزینه کمتر دستگاه پرس و امکان تولید قطعات بزرگ مانند سقف ماشینآلات کشاورزی یا ساختمانی با پرداخت سطح در کلاس A در زمانهای کوتاه (۱۰ دقیقه) است.
شرکت Romeo RIM در سال ۲۰۱۳ میلادی از طرف انجمن کامپوزیتسازان آمریکا موفق شد جایزهی ACE (Award for Composites Excellence) در نوآوری در مواد و فرآیند را برای تولید سقف ماشینآلات برداشت محصول در کلاس A و دارای خواص مکانیکیِ قابل مقایسه با SMC و در عین حال ۴۵% وزن کمتر و ۲۰% قیمت پایینتر از سیستمهای قدیمی دریافت کند.